måndag 25 januari 2010

Helt slut

Nu kan jag bara säja att jag är helt slut, Började jobba igår ju kl 21 och hade vaken natt tills 0800: Sen var det hem , ducha och äta frukost och sånt för att sen be ge sig till ett annat jobb.
Men som tur behövde dom mig inte där hela dagen som det var tänkt.

Men imogron var det tänkt att jag skulle bara ta det lungt, men så blir det inte. Ska imorgon jobba mellan 09.00 - 17,30.
Så det blir fina pengar...

Som sagt jag är helt slut på grund att jag har varit vaken sen är jag ju förkyld. och när jag är förkyld då är det SYND om mig för jag är ju döds sjuk då..hihi

Annars har jag inte så mycket att berätta som vanligt, men jag är nöjd med livet just nu. Inte att jag är förkyld utan att jag har massor av jobb och det är inte fel. När man har många som frågar än så känns det skönt för då vet jag att de litar på mig och att det tycket jag är duktig.

Kram banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar