torsdag 21 januari 2010

Lite mer roliga saker

jaha då har jag inte skrivit på länge igen, med är för jag har varit så JÄVLA trött och har inte haft någon ork att göra något speciellt.

Men i går var jag och arbetade på äpplegråden igen nårgra timmar.. Bara kul att vara där. Sen så idag har jag varit på jobb och haft APT (personamöte). Sen efter det var jag och pappa och lämna in bilen för att sen hämta ut en ny bil.

Sen nu ikväll har jag varit i malmö och lämnat nicklas saker.. Han ska ju renovera i sitt badrum så vi hade hans inredning i pappas bil. Hatar att köra i malmö när det mycket trafik. Men men sånt är livet.

Nu så står det en intesiv helg med massaor av arbeten. Så här ser mina tider ut för den som undrar.


Fredag 16 - 21,00
Lördag 08,00 - 21,00
Söndag 21,--
Måndag 08,00 Alltså har jag en vaken natt.....

Sen på måndag
ska jag arbeta på äpplegården igen och då börjar jag 11,00 som tur. Så hinner jag ducha och äta lite frukost innan jag ska jobba igen..hahaha Kommer somna som en stock på måndagkväll.
Men man får se det som att jag får in PENGAR och det är ju alltid bra eller hur? Pengar är något som man inte kan få för mycket av. hehehe.....


Jaha då har jag inte så mycket mer att berätta just nu men imorgon innan jag går på jobb så ska jag försöka hinna med att skriva något...Kan inte lova något men ska försöka och försöka är ju alltid bra eller hur???


Kram banan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar