fredag 29 januari 2010

Jobba extra

Denna vecka har jag jobbat mycket extra dels på äpplegården. Men nu idag så ringde chefen från teckormatorp att hon vill ha in mig idag mellan 16,00 - 21,00 självlart säjer man ju ja..

Har inte orka skriva så mycket på min blogg efter som jag har varit sjukt trött denna vecka, har jobbat extremt mycket.
Men ibland måste man ha såna perioder där man jobbar sjukt mycket medan vissa perioder är mer normala och lungna..

Men från arbete till något helt anant, idag ska jag till vårdcentalen och ta min spruta. Ska ta sprutan mot den dära svininflensan. Då när man skulle ta de så var jag sjuk, men nu så är man frisk och kan ta den...
Undra om man får ett klistermärker av docktorn när man har vairt duktig?



Trevlig helg på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar